Diskuse

Vítej v Mexiku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lojza18

26. 10. 2012 1:48
V Mexiku

je bezpečně, tak jako v každé latinskoamerické zemi. Pokud nestrkáte nos do toho, po čem vám nic není, tak jste v bezpečné zemi. Pokud ano, můžete mít smůlu. Problémy si většinou řeší sami mezi sebou. Takže názor, že je Mexiko nebezpečná země mi připadá dosti idiotský a omezený. To samé se vám může stát v Praze, pokud se do něčeho připletete.8-o

0 0
možnosti

ExPat

26. 10. 2012 18:37
Re: V Mexiku

Já si to, pane, z prstu necucám.

Naše company má několik subsidies in Mexico, kam jezdím tu a tam.

Nejhorší je náš plant v Juarez.

Nevim jaká je Vaše zkušenost, ale já vím svoje, a ani nemusím citovat některé ty tragédie o nichž osobně vím. Stačí se podívat na statistiky. V Mexicu ročně zahynou tisíce lidí kteří nedělali nic jiného než že si jen hleděli svého. Každý ví jak vážná ta situace v Mexicu je.

Co je idiotské a omezené je Vaše nezodpovědná (nebo neinformovaná) odpověď.

0 0
možnosti

ExPat

26. 10. 2012 0:14
Mladá paní

buďte prosím opatrná.

Mexiko je velmi, velmi nebezpečné.

Nejradši bych Vám poradil jet radši domů, ale vím že bych se nechytal.

Tak aspoň mějte oči na stopkách, radši moc nevystrkujte nos a nechte si názory pro sebe.

Good luck.

1 0
možnosti

iluminat

26. 10. 2012 2:38
Re: Mladá paní

neni to nebezpecne i kdyby se do neceho pletla, ty studenti jsou takrka nedotknutelni, unesli soukrome autobusy, a nic s e jim nestane, dostanou publicitu, o kterou takto stoji, a nic se nestane. A nebezpecne je pokud se da do obchodu s drogama. To ale je nebezpecne vsude, mafie jsou pacholci. Jinak je to v Mexiku v pohode.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 824x
2012 -Jmenuju se Barbora Kostková. Jsem čerstvá absolventka bakalářského programu Hispanistiky na Filozofické Fakultě v Praze a zrovna se nacházím v San Javier, kousek od Morelie ve státě Michoacán, kde učím angličtinu děti i dospělé.

2016 - Po několika letech se vracím k psaní blogů, protože mi to chybí a protože mám o čem psát i tady v Čechách.

2022 - Mama blog - Ptala se mě kamarádka když jsem byla těhotná "A co hodláš dělat při mateřský?" Já na to: "Jak jako, budu pečovat o děti". Ona: "To joo, ale musíš aspoň částečně něco dělat u toho, jinak se zcvokneš a začneš psát blogy o mateřství". O pár let později: Here we go!

2023 - Blog mi slouží k tomu, abych se vypsala ze svých starostí, porovnala si myšlenky a abych se trénovala ve své autenticitě - bez ohledu na to, co si o mně lidé pomyslí.